verzendkosten en bezorging

* voor onze B2B klanten is de verzending 10 euro binnen Nederland. Wij streven er naar je bestelling binnen 7 werkdagen bij U te bezorgen. Kleine pakketten worden met Post.nl verstuurd.

Op het moment dat uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt je een Email met track & Trace code. Met deze code kan je op elk gewenst moment kijken waar het pakket zich bevindt. De bestelling zal op het door jou aangegeven afleveradres worden aangeboden door PostNL.

Wanneer PostNL het pakket niet bij je kan afleveren, wordt het standaard bij je buren aangeboden. Als de pakketbezorging ook niet lukt bij je buren, dan zul je een bericht van de bezorger ontvangen. Op dit bericht staat een ‘niet-thuis-code’. Met deze code kun je op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie die je beter uitkomt.
Mocht je of je buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en je hebt het pakket niet kunnen ontvangen, dan kun je met het bericht van de bezorger het pakket ophalen bij een PostNL servicepunt, www.postnl.nl/locatiewijzer. Je hebt hiervoor drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar de afzender. Als je de zending op gaat halen, dien je je altijd te legitimeren.

PostNL bezorgt op maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 21.00 uur. Bezorging van de spiegels of grote artikelen doen wij zelf en daar word een afspraak met U voor gemaakt, per mail of telefonisch. Wij streven ernaar zo snel mogelijk een afspraak te maken en Uw spiegel binnen 10 dagen te bezorgen.

Mocht je verder vragen hebben over je bestelling kunt je ons natuurlijk ook mailen.